Düzce Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Grafik Tasarım Bölümü yıl sonu sergisini Düzce Belediyesi Ogün Danış Sergi Salonu’nda açtı.Gölyaka MYO Grafik Tasarım Bölümü öğrencileri tarafından hazırlanan eserler Belediye Ogün Danış sergi salonunda sergileniyor. Çizim, fotoğraf temaları üzerine hazırlanan tasarım sergisinin açılışını Düzce Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İlhan Genç tarafından yapıldı. Gölyaka MYO Müdürü Yard. Doç. Dr. Oğuz Kara 140 eserin sergilendiğini belirtti. Sergi iki gün boyunca açık olacak.
KÜLTÜR-SANAT
Yayınlanma: 25 Nisan 2016 - 15:32
Güncelleme: 25 Nisan 2016 - 15:35
TASARIMLAR SERGİLENİYOR
Düzce Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Grafik Tasarım Bölümü yıl sonu sergisini Düzce Belediyesi Ogün Danış Sergi Salonu’nda açtı.
KÜLTÜR-SANAT
25 Nisan 2016 - 15:32
Güncelleme: 25 Nisan 2016 - 15:35









