23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Beyciler Ortaokulu öğrencisi Neşe Sorgül Başkanlık koltuğuna oturdu.
Beyciler Ortaokulu Müdür yardımcısı Mehmet Bircan, öğretmen Özgür Kul öğrencileri Neşe Sorgül, Meryem Cellat, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Düzce Belediyesi Başkanı Mehmet Keleş’i ziyaret etti. Öğretmen ve öğrenciler Keleş’e çiçek armağan etti.
Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş, Başkanlık koltuğunu temsili olarak Beyciler Ortaokulu öğrencisi Neşe Sorgül’e bıraktı.
Neşe Sorgül, belediye başkanlığı koltuğunda Düzce için projelerinden bahsetti.
Ziyaretin sonunda Düzce Belediyesi Başkanı Mehmet Keleş tüm dünya çocuklarının 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı´nı kutlayarak Beyciler Ortaokulu öğrencilerine hediye verdi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 22 Nisan 2016 - 14:31
KELEŞ KOLTUĞUNU DEVRETTİ
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Beyciler Ortaokulu öğrencisi Neşe Sorgül Başkanlık koltuğuna oturdu.
GÜNDEM
22 Nisan 2016 - 14:31
İlginizi Çekebilir





