Düzce Valiliği ve Düzce Belediyesi işbirliği ile gerçekleştirilen okul ve cami bahçelerinin yeşillendirilmesine yönelik projeye devam ediliyor. Bu kapsamda Düzce Valisi Ali Fidan, Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş ve protokol üyeleri Aziziye Okulu bahçesinde fidan diktiler. Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş, belediye olarak mevsime dönük ağaçlandırma ve çiçeklendirme çalışmaları yaptıklarını belirterek “bu kapsamda okul ve cami bahçelerimizin de yeşillenmesini önemsiyoruz. Bu kapsamda yürüttüğümüz çalışmalara devam edeceğiz” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 29 Nisan 2016 - 14:58
FİDAN DİKTİLER
Düzce Valisi Ali Fidan, Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş ve protokol üyeleri Aziziye Okulu bahçesinde fidan diktiler.
GÜNDEM
29 Nisan 2016 - 14:58





