Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” adı altında düzenlenen vatandaş buluşmalarına Mergiç Mahallesi ile devam etti.Mahalle sakinlerine hitap eden Özlü, “İçme suyu şebekesini tamamen yeniliyoruz. Hiçbir başkan 45 milyon Euro’yu toprağın altına gömmek istemez. Daha görünür işler yapmak ister. Biz zor olana talibiz, kalıcı işler yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz” dedi.Vatandaşlarla bir araya gelinen mahalle toplantılarının genellikle seçim dönemlerinde yapıldığını belirten Başkan Özlü, “Seçim yok. Seçim olmadığı halde bu mahalledeyiz. Göreve geldiğim günden beri halk günü yapmadık. Biz halkın ayağına, mahallelerimize gidiyoruz. 2019’dan 2024’e kadar her bir mahallemize iki defa gittik. Biz her zaman sizlerle beraberiz. Bu mahalleye gelmek sizlerle yüzleşmek çok kolay bir şey değil. Hangi soruların geleceğini bilmiyorum. Ama yüzleşmeye hazırım” diye konuştu.“ZOR OLANI YAPIYORUZ, KALICI YATIRIMLARA ODAKLANIYORUZ” “Biz bu şehrin kaderini, çehresini değiştirmek için yola çıktık” diyerek sözlerini sürdüren ve günde 15-16 saat çalıştıklarını belirten Özlü, “Zor bir dönemde belediye başkanlığı yapıyoruz. Buna rağmen Düzce’nin önümüzdeki 50-100 yıllık ihtiyacını karşılayacak altyapı yatırımlarını gerçekleştiriyoruz. İçme suyu şebekesini tamamen yeniliyoruz. Bu 45 milyon Euro’luk bir yatırım” ifadelerini kullandı.Özlü, belediyelerin genellikle görünür projelere yöneldiğini ancak kendilerinin kalıcı yatırımları tercih ettiğini belirterek, “Hiçbir başkan 45 milyon Euro’yu toprağın altına gömmek istemez. Daha görünür işler yapmak ister. Biz zor olana talibiz, kalıcı işler yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz” dedi.“ÖNCELİĞİMİZ ALTYAPISI TAMAMLANAN BÖLGELERDE ASFALT”Mahallelerdeki asfalt taleplerine de değinen Özlü, “İçme suyu şebekesini değiştirdiğimiz yerlerde öncelikle asfalt çalışmalarına başlayacağız” açıklamasında bulundu.Modern şehir anlayışının altyapı ile başladığını ifade eden Özlü, “Güzel bir şehir, içerisinde yaşayanların ayağına toprak, çamur ve su değmeyen; altyapısı tamamlanmış şehirdir” dedi.Konuşmaların ardından Mergiç Mahalle Muhtarı Hüseyin Akçay tarafından iletilen 17 maddelik talep dosyasını değerlendiren Başkan Özlü, mahalle sakinlerinin sorun, talep ve önerilerini de dinledi. İletilen konularla ilgili gerekli çalışmaların yapılacağını ifade etti.Toplantı kapsamında mahallede çocuklar ve gençler için Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü ile Çocuk Üniversitesi tarafından çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi. Sosyal Hizmetler Müdürlüğü ekipleri ise vatandaşlara patlamış mısır, pamuk şeker, çay ve simit ikramında bulundu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 10:53
BAŞKAN ÖZLÜ MAHALLE GEZİLERİNİ SÜRDÜRÜYOR
GÜNDEM
22 Haziran 2026 - 10:53





